Sider

mandag 26. september 2011

Hva skal jeg begynne med først?????

Nå har jeg begynt å lande. Ble en travel uke etter at jeg kom hjem, med aktiviteter hver kveld.
Det skulle vaskes klær, forberedes Høstmarked i Husflidslaget. Henge opp plakater for markedet, treffe strikkevenninner på "Gøy med Garn", treffe syvenninnene i "Ufojentene" og stå på stand for husflidslaget og så på lørdag var det marked.  12 utstillere med masse forskjellige varer. se bloggen til husflidslaget.


Så da søndagen endelig kom ble den en veldig sløv dag, med litt strikking.
Og en venninnne til middag (Får i Kål) 

Fant et garn i USA. 80% Merino og 20% Nylon, egentlig et sokkegarn men flott til sjal.

Strikker på pinner 2,5, snakk om å ta på seg mye jobb.........

Og så var det hva jeg vil starte med av syprosjekter.
Et teppe på veggen hos Thimbelberries bare ropte til meg.


Så mønster og stoffer bare ble med hjem til Norge. Plukket vilt i FatQuarterstoffene i butikken og fant et spennende kantestoff, svart med blomster.


Dette mønsteret så jeg på nettet før jeg reiste. Modellen hos Grubers var sydd i mønstrede stoffer med mørk brun bakstykke. Jeg plukket ut Balistoffer og svart bakgrunn. Teppe betår av mange tredimensjonale kuber, så det blir lit av en jobb.


Og det siste som ligger der å venter på meg er en ferdig stoffpakke med reproduksjoner fra 1880.
Stjerner med LogCabin rundt.

Hva skal jeg begynne med? Må nok vente noen dager til før jeg bestemmer meg..........

1 kommentar:

  1. Så langt du har kommet med sjalet ditt. Virkelig fine grønne farger.

    SvarSlett