Sider

onsdag 30. oktober 2013

Fredericsburg

I dag (tirsdag) var det tidlig opp for å spise frokost, før man fant plass i bussen som først skulle ta oss til en quiltebutikk (med stor Q) en godt stykke nord for San Antonio. Nærmere bestemt i byen Kerville.


Og her ble vi alle mottatt i døren av en av innehaverne som ga hver av oss i stichery i gave.


Inne var det rom etter rom etter rom med stoffer. Og det var batikkene som ble mitt valg i dag.





Dette var bare fra noen av rommene. Over parkeringsplassen lå det en byging til som rommet kurslokaler i 1. etg og i andre var det overnattingsmuligheter. 




Rommene hadde forskjellig stil og hadde tre eller fem senger, og et eller to bad. I tillegg var det god spiseplass med stort kjøkken og en liten stue oppe. Det var kursrom det......

Så bar det videre til Fredriksburg hvor vi spiste lunsj på egen hånd og fikk mulighet til å handle litt mer.




Var ikke veldig lang tid på hver plass, men vi fikk da både sett litt av hvert og handlet litt. Tilbake til hotellet ved firetiden. Klokka seks var det felles middag på hotellet for hele gruppen, og etterpå var det show and tell. Enten det var noe man sydde på eller hadde kjøpt i dag.




Og disse fire hyggelige damene fra USA satt sammen med oss.

 
Og så avsluttet vi kvelden i bakhagen med søm, før man gikk hver til sitt for å pakke. I morgen er det tidlig opp for å reise videre til Housten.

Da er det god natt og på gjensyn i morgen.

2 kommentarer:

  1. Så fantastisk!!! Jeg tror jeg må begynne å gå på stoff!!! Og hvilke søte rom for overnatting. Jeg ser virkelig at dere har det fint. Stooooor klem Heidi

    SvarSlett
  2. Fint å få "være med" på denne måten. Vi har bestilt oss tur til hytta i februar. Gleder meg alt nå og skjønner jeg må lete mer etter de store quilte butikkene. De må jo finnes i Florida og vel? 😛klem fra meg

    SvarSlett