Sider

tirsdag 8. oktober 2013

Nearly Insane, kurs med Hanne

Endelig var dagen der da vi skulle starte med kurset med Hanne Schneider. Vi kunne velge om vi sy blokker fra Nearly Insane eller Just Plain Nuts, som begge er designet av Liz Lois. Vi skal ha 6 kurskvelder i løpet av det neste halvåret.


Jeg hadde bestemt meg for lenge siden at dette var det teppe jeg skulle sy, og kan hende jeg blir nesten gal av å sy det. Over 90 blokker skal syes på maskin på papir.


Her er en lite utsnitt av Hanne sitt teppe.


Og her er "frøken" som veiledet oss gjennom oppstarten i kveld. 



Og her er min første blokk som ble ferdig i kveld.
Mitt teppe blir i grønn og beige.

Da er det bare å være ivrig framover og sy mange blokker mellom hver kurskveld.

God natt og takk for en kurskveld.

2 kommentarer:

  1. Takk for i går :-) Jeg gleder meg til mange kreative kvelder i vinter. Blokken din ble kjempestilig. Gleder meg til å se flere :-)

    SvarSlett
  2. Dette blir nok et spennende kurs! Syns blokken din er flott, -lekre farger!

    SvarSlett