Sider

torsdag 20. april 2017

Påsken 2017

Da var den påsken over. Man går inn i "Påskekjelleren" fredag før palmehelgen og tenker, dette blir en lang og god påskehelg. Men plutselig er man tilbake på jobb og påsken er over.

Men denne gangen har jeg fått gjort mye.

Før påsken startet var det medlemsmøte i Tåsen Quiltelag. Denne gangen viste en del av oss UFO-damene hva vi gjorde med City Sampler av Tula Pink


Her er mine blokker så langt

I tillegg var jeg innom kveld nr. 2 i Delilha-klubben hos Kathrines


Her er blokk nr. 1 samlet fra flere av deltagerne.


Jeg har her valgt ut hva jeg skal bruke i blokk 2.

Så var vi kommet til fredag (palmehelgen) og opptil 8 damer samlet seg for å sy helt fram til onsdag i påsken. Gjett om vi koste oss.


Jeg jobbet med utfordring før syhelgen på Røros med Quiltegården (siste helgen i april)


Ikke nok med at man syr sammen blokker, så kutter man det opp en gang til


Og så syr man de sammen for 2. gang. 


Her er en annen variant av samme tema.
Dette er en brikke som er bestilt.


Denne koppeposen ble også til disse dagen.
Den er også bestilt.


Og en bag til Yoga-matte, som også er bestilt.


Resten av påsken ble brukt på syrommet hjemme (som endelig var ryddet)
Her var det forberedelser til syhelg 2 helger på rad.
Jeg har kuttet og kuttet og kuttet......


Greit å være inne når det så slik ut på utsiden.


Men mot slutten av påsken ble det faktisk så fint at også blåveisen tittet fram.
Dette bildet er tatt på Bygdøy 1. påskedag.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar