Sider

søndag 2. april 2017

Å da er vi i April

Da er vi allerede kommet til april. De site ukene har vært travle med både kurs og Husflidsmarked. Og midt opp i dette måtte jeg både bli forkjølet (som ennå ikke er over) og få nyresten (som var forferdelig vondt mens det sto på).


Men det hjelper når det ser slik ut på utsiden av blokka.
Da er våren kommet.


Helgen 18. - 19. mars var det kurs med Felicia Brenøe
Første dag med håndapplikasjon. Da ble det hus.


Og dag 2 ble det maskinapplikasjon med sommerfugl 

Helgen etter var vi klar for det årlige Husflidsmarkedet som er helger før Palmehelgen
Som finner sted på Oppsal Samfunnshus 2. etg.


Som vanlig sitter jeg i kassen. 
Og denne gangen hadde jeg fått hengt opp noen av teppene jeg har med for salg.



Her er et lite bilde fra "påskebordet"
I tillegg var det mulighet for å kjøpe sokker, votter, strikkeplagg, vesker, pynt osv osv.
Og mange var innom, spesielt på lørdag hvor vi samarbeidet med Oppsal Bibliotek som hadde besøk av Reptilparken. Hos oss kunne de lage duskeedderkopper.

Tirsdag var det klart for temamøte i Husflidslaget


Da var det påskepynt som sto på programmet.
Disse har tre små "damer" laget


Og de store damene laget dette.
Den orange heklede kyllingen er min.

Og snart er det påske, og fra fredag er det Påskekjelleren for flere av oss.
Da flytter vi inn i Fuglemyra Kafe med symaskiner og stoff.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar