Sider

søndag 26. februar 2017

Vinterferie

Ja skolene hadde vinterferie denne uken, men jeg jobbet. Tok fri på onsdagen for å fortsette ryddingen hjemme. Skal nok bli ferdig en gang.


Tatt alt ut av hyllene og satt de på nye plasser.
Og ingen hylle blir ledig når jeg er ferdig.


Til og med alle eskene blir gått gjennom å sortert på nytt.
Fant "skatter" underveis.


Det eneste jeg har tatt meg tid til er å strikke sokker.


Disse var heklet ferdig før, og ble tovet klar til kurset i filting neste helg.


Å så må jeg bare vise fram hvor fine putene jeg sydde for jobben ble da de satte fram sofa med de i. Kan si meg fornøyd med resultatet her.

1 kommentar:

  1. Lykkelige du som har fått orden hjemme. Hos meg er det nok endel som står igjen før jeg kan si at jeg har oversikt. Morro når gamle skatter dukker opp igjen!
    Flotte sokker :)

    SvarSlett