Sider

søndag 19. juni 2016

"Skoleslutt - sommeravslutning"

Denne uken fikk jeg faktisk sydd litt. Litt opplegg og endringer på klær for venner og litt lappesøm både for meg selv og litt for Solveig.


Sommerblomstene blomstrer villig nå.
Denne fant jeg på Folkemuseet på torsdag da vi var på strikkekafe på Veveriet.


FA\ant litt nyinnkommet håndfarget bomullsgarn som jeg kan bruke til kluter


Og telespinngarn ble det også litt av til sjal.

I helgen skulle jeg ha ryddet balkongen, men det ble mest sying


Teppe jeg startet hos Lapp Elisa forrige helg ble ferdig på søndag


En variant av Log Cabin


Fant den i denne boken, og det er flere tepper i den jeg gjerne vil sy.


Så har jeg fått applikert ferdig denne raden på BOMen jeg holder på med.


Så da kunne jeg starte på den som jeg måtte lage en gang til.
Skal se den første dukker opp når denne er ferdig.


Men balkongen står der uvasket ennå. Får de hva som kan bli gjort kommende uke.

Ha en god sommeruke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar