Sider

søndag 3. juli 2016

Da har "sommerferien" startet for mange

Men jeg er ennå hjemme. Skal jobbe et par uker til. Har ikke oppdatert bloggen på to uker nå, da komme det for to uker nå. Har prioritert å applikere på dette teppe den siste tiden.


Og i dag, søndag ble det helt ferdig. Applikerte den siste raden på morningen.
Og utover dagen har jeg sydd den sammen.

Skal få levert den til quilting før jeg drar på ferie.
Har hentet to quilter (My eye spy) ferdigquiltet hos Merete denne uken,
og fikk da levert inn to nye til quilting.


Dette var det ene som var ferdig for to uker siden.
Starte med det helgen jeg var hos LappElisa


Og så fikk jeg endelig sydd sammen radene på dette teppet som jeg startet for noen år siden, på NQFs årsmøte i Sarpsborg, på kurs med Figurera.

Denne helgen har noen "hyperaktive" damer vært i kafeen å sydd, strikket osv.


Fikk montert sammen denne, og fikk hjelp til å stappe den.
Er en 70-årsgave som skulle vært ferdig for lenge siden, og det blir den nå.


Nærbilde av de siste blokkene som jeg applikerte.
Trodde ikke de skulle blir ferdige før jeg tok ferie, men når jeg så framdriften og at det gikk fortere enn jeg trodde ble jeg ivrig.


Og denne har jeg til og med sydd to ganger.
 Nå er den ferdig, så da dukker nok den første opp igjen.


Og så har jeg kutte opp til et nytt teppe fra denne boken.
Det blir et av sommerprosjektene.
#

Da ønsker jeg alle en god uke.


1 kommentar: