Sider

søndag 24. januar 2016

Som tiden flyr......

Allerede ferdig med uke 4 av det nye året. Tja hva har jeg gjort denne uken da.
Ble veldig opphengt i UFOer. Heklingen er jo fortsatt enkel å sette seg med. og er kommet videre på lappen.


Sånn omtrent skal det bli. Mørk brun avslutter alle lappene.
Har hat en opptelling av hva jeg har laget av lapper og hva jeg har garn til.
Må nok ut å kjøpe mer garn.

Så var det UFO to.
Fant ut at den måtte være fra rundt 2008 - 2009
Kjøpt som BOM på Elverum


Hyggelig med applikering for hånd. Har gjort klar flere av bordene.
Denne holder jeg på med akkurat nå.


Så fra en annen en med fugler og blomster.



Og en tredje med kanner, kopper og muffins


Og slik skal den bli når den en gang er ferdig.

Så har UFO-damene hatt dugnad denne helgen.
Lokalet vi bruker til våre samlinger, Fuglemyra Kafe på Oppsal er under oppussning,
og vi påtok oss å trekke om tre sofaer, sy nye gardiner og puter.
Og vaske og rydde skap og skuffer.


Slik så det ut da vi akkurat hadde startet.


Og her hjelper vi alle til................


Og slik ble det når det var ferdig.

Takk til UFO-damene og 
En god uke til alle.




1 kommentar:

  1. Så flott det har blitt��. Gleder meg til helgens jobbing og vi får vel tid til en liten garnshooping tur også tenker jeg. Klem Anne Mette

    SvarSlett