Sider

søndag 17. januar 2016

Kald UFO-uke

Denne uken har vært både snørik og kald. Og da holder man seg mye inne i varmen.Og det blir gjerne foran TVen med hekletøy denne uken. Og da ble bestemor/oldemor-rutene det som var enklest å ty til.
De ble også med på årets første Gøy med Garn i Østensjø Husflidslag på tirsdag.


Det var jo ikke det jeg skulle sitte med, men har fått litt "dilla" på det akkurat nå.
Har vel rundt 80 - 90 stk så langt. De mangler bare den mørkebrune kanten rundt.
Og så har jeg garn til 30 - 40 til.
Får se hvor stort jeg vil ha det før jeg lager alle de.

Har sydd litt håndsøm på Jo Morton Teppe med kurver.
Men for tiden går det sakte.

Fant fram en "ny" UFO som jeg kanskje kan sy litt på.


Skal bli et barneteppe med blokker mellom hver rad av applikasjoner.
Applikerer for hånd.

Ønsker alle en god UFO-uke. 




1 kommentar:

  1. Du er skikkelig i siget, skjønner jeg... Kan ikke gå fort i alt på en gang, så kos deg med det du får gjort :)
    Masse flott!

    SvarSlett