Sider

søndag 10. januar 2016

Hverdagen er tilbake

Så har man vært gjennom første arbeidsuke, og siden det skjer mye på jobben om dagen, blir det ikke like mange timer på kveldstid til å arbeide med mine prosjekter hjemme.

Det som var enklest å ty til når man endelig var hjemme var selvfølgelig det som ligger framme ved TV-stolen.


Og det er disse oldemorsrutene som jeg startet med for flere år siden.
Litt sortering av farger, og så var jeg godt igang. 
Var også fint å ha når man skulle følge med all sporten denne helgen.


Og litt tid håndsøm ble det også på torsdag kveld, da vi hadde oppstart for UFO-damene.
Håndsøm av 32 kurver og et midtstykke.
Mye av det andre er klart til å syes sammen. 
Dette er det største teppe i Jos Little Women Club som jeg har deltatt i siste året.


Og i dag (søndag) har jeg sydd sammen flere av stjernene til teppe jeg startet på 
Hex and More-kurs med Anna Malin. 

Det var uke nr. 2 det.
Ønsker alle en god uke og sees om en uke.

2 kommentarer:

  1. Du verden, så driftig du er!
    Morsomt nyttårsforsett. Burde egentlig kopiere, da det snart er tre år siden jeg sist skrev i bloggen min ;(

    Ha en fin uke, spent på å se hva du får gjort i løpet av den uken!
    Anne

    SvarSlett
  2. Du ligger ikke på latsiden ser jeg.
    Godt nytt år!
    Om ikke annet så sees vi 10. oktober!

    SvarSlett