Sider

tirsdag 23. august 2011

Jippi !!!!!

Da var dåpskjolen ferdig. I ferien ble jeg oppringt av en ung dame som hadde overtatt sin mors brudekjole og ønsket å få sydd den om til dåpskjole. Og jeg var vel litt rask til å svar at "klart jeg kan det" Dåpen skal være nå til helgen, og i går kveld sydde jeg i de siste trykknappene i ryggen. Jeg er for fornøyd med resultatet, og det var også dåpsbarnets mor, som hentet kjolen i ettermiddag.


Så da kan jeg, for en kort tid, konsentrere meg om mine ting. Og det er å få gjort ferdig det siste av tre UFOer til første møte i Tåsen. Det er et teppe jeg startet med i 2003 og som jeg hentet ferdig quiltet hos Merete på Frogner i går. Sitter nå ved sysmaskinen for å sy på lukkekant. Da er det bare håndsømmen igjen.

Nå er det tilbake til symaskinen.......

2 kommentarer:

  1. Fantastisk! Du er flink ;0) Gleder meg til å se ferdige ufoer. Ha en fin uke.

    SvarSlett
  2. Kjempefin dåpskjole. Du er nok like flink som din mor ved symaskinen. Husker godt din mors ferdigheter.

    SvarSlett