Sider

tirsdag 25. mai 2021

myQuilt og AnnAKa.

 AnnAKa har jeg sydd av i flere år. Har mange av hennes mønster. Har også vært på en del kurs med henne. I 2020 fant jeg også mye glede i å sy fra hennes mønster i myQuilt. Og et av de fikk jeg helt dilla på. 


Denne var kjempemorsom å sy. Ble julegave og bursdagsgave til flere.


Og i andre fargeønsker.


Og her som duk i andre farger. Kan brukes hele året denne.


Og fått følge av en forstørret løper.


Og her er noe av det som skal syes i sommer fra flere av myQuilt.


Må bare ta med litt dårlig samvittighet også. 
Symappe fra kurs i Tåsen quiltelag med Ann for flere år siden. Fortjener å bli ferdig denne.


Og så denne symappen som er siste kurset med Ann. Nesten ferdig


Og her skal det både trådholder og nålepute inn.

Det jeg liker så godt med Ann sine mønster er at de er så pedagogisk lagt opp.
Gode beskrivelser punkt for punkt.

Kommer nytt myQuilt nå i begynnelsen av juni 2021 og det gleder jeg meg til.
Dette er et blad man kan abonnere på, eller kjøpe enkeltvis i quiltebutikker.


Ha en god sy-uke.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar