Sider

søndag 10. april 2016

Våren er kommet

Så er vi allerede en drøy uke inn i april, og været er både regn og kaldt, og noen dager med sol.
Har ikke byttet dekke ennå, da de sier det kan bli snø igjen også. Får vente til vi har vært på Klækken om to uker.

Denne uken fikk jeg sydd litt på to prosjekter.


Denne kjøpte jeg stoffpakke til da jeg var på årsmøte i Trondheim tidligere i år, sydde den sammen i påsken, og startet å skjære opp til twister denne uken.


Slik er det vi gjør når vi kutter.


Og så legges de sammen slik og syes sammen.
Skal bli en løper,


Og så er jeg kommet litt lenger på barneteppe.

Helgen ble brukt til Tepper som Varmer med Tåsen Quiltelag.
Får gjort litt hver helg vi samles.
For meg går det mye i koordinering, legge sammen pakker, 
legge sammen tepper for quilting og sy på lukkekanter. 

Ha en god uke alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar