Sider

mandag 26. oktober 2015

Siste dag på Klækken

Disse helgene går så fort, og like plutselig som vi er der så skal vi reise hjem. Søndag pleier vi å avslutte rundt kl. 16.00, og damene har fått gode innøvde rutiner på å pakke sammen og forlate stedet.

Men før vi kommer så langt har vi noen timer med søm. Og som de andre dagene er vi stort sett godt i gang når klokken er 09.00, noen til og med før.


Hver gang vi er på Klækken har to av oss ansvaret for å finne på et "hemmelig prosjekt" til oss andre.
Litt for å lære noe nytt, og litt for at vi gjør noe sammen.
Disse små veskene var årets prosjekt. Noen tok de i bruk med en gang.


Anitra jobber med blokker til sin "Green Tea and Sweet Beans"
Godt med designervegg da.


Anne-Kjersti begynte å se enden på Winterwonderland-blokker.


Anita synes det er greit med stort bord når man skal legge sammen stort teppe før det skal quiltes.


Og Liv og jeg har sydd like tepper denne helgen.
Vi kjøpte materialpakke på vår USA-tur i september.


Og der var teppe til Anita i maskinen.


Og de fleste av oss, trengte Audrey å rydde gjennom vesken/e for å se over hva hun skulle gjøre.
Vi er livredde for å ta med for lite å gjøre.


Birgit fikk sydd sammen det meste av toppen til sin Nearly Insane.
Her ligger det mye sying i blokkene,


Og det var ikke bare jeg som ville fotografere det teppe. 
Slik så det ut når jeg stilte meg ved siden av Birgit........


Og her et bilde av hele gjengen ute i hagen ved hotellet.
Takk for en flott helg til dere alle.
Og neste år er bestilt.

1 kommentar:

  1. Takk for hyggelig selskap gjennom alle 4 dagene. Hvor blir dagene av egentlig...... ?
    Det var en flott langhelg og jeg gleder meg allerede til neste år :-)

    SvarSlett