Sider

lørdag 20. september 2014

Dag fire, og siste dag på Norsk Quiltefestival

Denne dagen var alle som skulle på kurs tidlig oppe. Kursene startet kl. 09.00, selv om det var søndag....... Også i dag skulle jeg på kurs med Jo Morton med ferdigkjøp stoffpakke fra Kathrine.



Her er teppe vi skulle sy "Rhubarb Chrisp"


Å et litt dårlig bilde av de blokken jeg starte å lage.
Enkel søm av Flying Geese uten å sløse med stoff.
Og selvfølgelig smart løsning med klipping av sømmer (som dagen før)


Jeg hadde Rebecca som hyggelig nabo, som delte strykjern med meg.


Og bilde av oss og Jo ble det også.


Og etter lunsj var det avslutning hvor alle kurslærerne ble takket av.
Og nå skulle de tre damene i tenkeboksen om det skal bli en ny festival og om når det skal evt. skje.

Jeg vil bare si:
Takk for noen fantastiske dager.
Jeg blir gjerne med en gang til,
men drøy det til 2016



1 kommentar: