Sider

tirsdag 17. mai 2011

Langhelg før og med 17. mai

Etter å stort sett vært opptatt på ettermiddagene de siste ukene med møter og overtid, var det godt å komme fram til nok en langhelg. Kom sent hjem fra jobb på fredag, og sovet tidlig ( i stolen foran TVen).

Lørdag kom jeg godt i gang med å rydde arbeidsrommet. En utsatt syssel som nå bare måtte gjøres. Og smart var det, for da kom fram ting jeg hadde lett etter en stund. Utpå kvelden, med Grand Prix i bakgrunnen, startet jeg å kutte opp blokkene til et bestilt teppe.


Teppe skal bestå av endel Pinwheel-blokker. Så her syes det på blokker på løpende bånd.

Men en helg går så fort, og man kommer ikke så langt som man hadde håpet. Men nå skal jeg sette meg ved symaskinen å sy litt mer, selv om det er 17. mai.

En hilsen til Barry og Sue, nå kan dere få lest bloggen på engelsk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar