Sider

tirsdag 1. februar 2011

Inspirasjonskveld med KathrinesQuiltestue

Mandag 31.1 inviterte Kathrine til inspirasjonskveld i Voksen kirke. Vårens kurser skulle presenteres, Kari Melsom skulle vise bruk av nye linjaler, og så var det salg. Masse stoffer til bare 29.- pr. meter.
Skal si det var mange som lot seg inspirere til å handle. For min del ble det svært mange meter salgsvare.
Men det var ikke vanskelig å kjøpe til vanlig pris eller. Bare se på den flotte rullen jeg fant


Skal bli et flott sommerteppe til meg selv, med fleece på baksiden.

Ble ikke noe nytt kurs for meg denne våren, men jeg er jo allerede meldt på kurset lørdag 16. april med Sue Daily. Håndsøm på papp. Det får holde med det, selv om det var flere som fristet.

Takker alle damene som klarte å samle seg rundt bordet vårt, tror det ble 11 eller 12 stk, og de fleste fra Tåsen. Vi sees på årsmøte onsdag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar