Sider

søndag 20. februar 2011

Endelig tid til å sy en hel helg (nesten)

Nå har det ikke vært mye tid til sying i det siste, Men denne helgen fikk husarbeide være husarbeide og symaskinen spilte hovedrollen. To tepper ble quiltet og lukkekant sydd på (bare håndsømmen igjen)

Og så er jeg igang med å håndsy lukkekanten på "Liverpool-teppet"

Og teppe til Liv Berit ligge å venter på samme behandling

Lørdag kveld fikk jeg SMS med spørsmål om hvor langt jeg var kommet på "Bliss-teppet" mitt og der lå stoffene nyvasket og ventet på å bli strøket og kuttet.
Da ble fristelsen for stor, og ca kl. 23 staret jeg jobben med å kutte alle stoffene. slik at jeg søndag morgen kunne starte å sy dem sammen.



Dette skal bli et koselig sommerteppe til meg selv. Fleece på baksiden

Måtte bare ta med bildet av denne Asalia jeg kjøpte for et på uker siden.
Den er bare så fin, og litt uvalig farge har den også.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar