Sider

søndag 3. april 2016

Hvor ble denne uken av da.........

Det ble en kort uke denne første uken etter påsken. Og fire dager flyr mye raskere enn fem..........

Tirsdag var det Gøy med Garn i husflidslaget og bruker nå tiden til å hekle ferdig de siste lappen til teppe. Har ikke telt dem, men det er mange, og nå skal alle trådene festes.


Det er da man angrer på at man ikke festet trådene etter hvert,
men det er for sent å angre nå.


Her er noen av de trofaste strikkedamene på Gøy med Garn.

Torsdag var det UFO-kveld i Fuglemyra Kafe.
Og Audrey og jeg var kjempeivrige for å få sammenløperne våre.


Her er en av de fra påsken.
Audreys løper til spisebordet, som har syv ringer
Så sydde vi ferdig en med 6 ringer til meg og så en med fire ringer til hver av oss.

På fredag ble alle fire levert for quilting hos Merete.
Mulig de kan ble ferdig quiltet før ferien.
Da er det bare den utfordrende lukkekanten, det er mange buer den skal rundt.

På tur tilbake fra Merete ble det en tur innom IKEA,
jeg hadde sette meg ut et Brettebord for å ha foran TVen.
Enten å spise fra eller ha som arbeidsbord.


Her er bordet med akkurat påbegynt (for andre gang) en Kvikk Lunsj-lue.


Og på ukens siste dag har jeg quiltet dette teppe som en listen gutt skal få.
Da er det bare å få sydd håndsømmen på lukkekanten.

Ha en god uke.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar