Sider

søndag 7. februar 2016

Da har det blitt Februar

Tiden går så fort, en ny uke har gått og vi er kommet til Februar.

Litt rart vær om dagen også. Uken startet med kulde, så snø og så avsluttet den med mange +-grader og regn.

Har gjort litt forskjellig denne uken. Mandag droppen en "fast kunde" inn en hel IKEA-bag med klær som skulle repareres/rettes på.


Det viktigste her var kjolen til datteren som skal på ball neste helg.

Tirsdag var det styremøte med nytt styret i Østensjø Husflidslag.
Greit å få fordelt litt oppgaver.

Onsdag var det årmøte i Tåsen Quiltelag
Det er jo hyggelig å treffe igjen quiltedamene på nyåret.
Det er også da planer for første halvår legges.......

Etter jobb på torsdag ble det en tur innom Kathrine, og jeg lot med friste.
BlockLoc-linjalene hadde jeg "bestilt", men resten bare ble med meg hjem.......


Må bare får gjort ferdig noen UFOer så jeg får lov å starte på noe nytt.
(eller hva sier du Hanne?)

På kvelden var det UFO-treff.
Ble litt applikasjon der, men har ikke bilde av det.
(er det samme som vist forrige uke)


I helgen ble Kvikk Lunsj-lua ferdig.
Er garn til en til, så det blir en i litt mindre størrelse, synes herrestørrelsen ble veldig stor.


Og haugen med oldemorruter blir bare større og større.

Blir nok mye av det samme i neste uke også.
Men krysser fingrene på at det stoffet jeg etterlyste på Facebook for et par uker siden,
og som Clair fra Australia skulle sende meg, kommer denne uken.
Da blir en løper ferdig.

Ha en sømlig uke alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar