Sider

onsdag 12. oktober 2016

Hvor ble høsten av?

Med kjøkkenet under oppussing i flere uker ble det stillestand på alt annet. Hadde pakket ned alt fra kjøkkenet i kasser i stuen, på arbeidsrommet og til og med på soverommet. Så kom alle eskene med kjøkkeninnreding da den ble levert. Å under veis ble det mye støv og da ble det ikke like greit å gjøre andre ting.
Da alt var ferdig gikk det med mye til til å finne ut hvor alt skulle være. Men nå er jeg endelig ferdig med det også og har kunnet starte jobben med å rydde syrommet.

Men først noen bilder fra kjøkkenet.


Grått IKEA-kjøkken sett fra stuen.
Gulvet heter Marmoleum og er firkantede klikkfliser med kork på undersiden og linoleum på toppen.


Deilig å få stekeovn og micro opp i bedre arbeidshøyde.


Å så ble det porselensvask.


Ikke noe bord her nå. Ble en klatrekrakk og en tralle for de tingene jeg bruker oftest.


Å så ble det indusjonstopp.
Nå har jeg fått testet ut det meste, og det fungerer veldig greit.

Nå er det bare en drøy uke til 10 stk av oss reiser til Klækken for en lang syhelg.
Har startet pakkingen av det jeg skal ha med. Og da  snakker jeg om sysaker.
Klærne hiver vi i en bag samme dagen som vi reiser.......

På første møte i Tåsen etter ferien viste jeg fram alt jeg hadde fått gjort ferdig i løpet av sommeren.
Ble ikke tatt noen bilder av det før nå, så her følger de.


Dette var et teppe som ble sydd i løpet av en helg.
Stoffene kjøpt hos Kathrine den dagen hun reåpnet butikken, mønster etter tips fra Anna Malin, 
og kjempemorsom å sy.


Månedsblokk som har ligger i 8 - 9 år. 
Men nå ble den ferdig


Dette ble det to av. Hadde ligget ferdig kuttet lenge, men sydd på Klækken med Kathrine i april.


Dette ble startet på kurs med Figurera på årsmøte i Sarpsborg for 3 år siden.


Og dette sydde jeg som ekstraarbeide på kurs hos LappElisa før ferien.
Var der for å sy lommebok med Andre Wallenborg.


En type LogCabin


Resultatet av 3 kurs.
Lommebok med Andre
PopUp med Anna Malin
Diva med Anna Malin

Nå skal jeg prøve å holde lovnaden om å oppdatere bloggen hver uke.

Ha en fin uke alle sammen





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar