Sider

søndag 21. februar 2016

Så ble det hvitt igjen.....

Ja på lørdag kom det snø på nytt, og den var kram. Brukte dagen inne til å sy, og det har jeg ikke brukt en hel dag til på lenge. Det var så godt å sitte der på syrommet med P1 på radion, snøen lavende ned på utsiden og bare sy og sy.


Gjorde klar det siste på toppen av en quilt som Inger Lise skal quilte for oss til Tepper som Varmer.


Og så quiltet jeg denne som er en blanding av dongeri og bomullsstoffer.
Gjorde den klar med lukkekant klar for håndsøm av andre i Tåsen Quiltelag.


Og så var det mine to LemoneStar-løpere som endelig ble quiltet og sydd lukkekant på.
Jeg hadde ikke nok stoff til lukkekant og etterlyste det i en av gruppene på Facebook, og fikk svar fra en dame i Australia. Hun sendte en fat quarter, og det var det jeg trengte.
Tusen takk til Claire.


Og foran TVen blir det fortsatt oldemorlapper. Nå er det bare restegarn igjen fra alle nøstene jeg startet med. Men det blir noen lapper av det også.

Ha en god natt og en fin uke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar