Sider

tirsdag 16. desember 2014

Julen kom tidlig i år.

I år startet jeg juleferien ekstra tidlig, men før det var det en del avslutninger som skulle gjennomføres. Første var Tåsen quiltelag med Gløgg og pepperkaker.


Men først et tidligere bilde av Advendtsmysteriet jeg har plukket opp på Facebook.
Her er jeg 8 mønster på vei, og det blir totalt 20. Skal bli skjerf.


Her er nissen på Tåsen med kledelig nisselue og en flott sekk.


Neste var juleavslutningen hos Østensjø Husflidslag
Her var det også julegaver, og alle som ga en gave fikk en tilbake.


Og for å avslutte det hele hadde vi sist torsdag julebord for UFO-damene.
Her vanket det også quilterelaterte gaver.


Fikk tid til å ta fram sytøyet også.

Men så var det straks juleferie, hvor jeg håper at det blir mye tid til søm.
Har i alle fall tatt med meg nok prosjekter (ufoer fra Norsk quiltefestival)

Siden det nå er juleferie skal jeg få tid til å legge ut litt etterhvert som julen skrider fram.

God Jul!!



1 kommentar:

  1. Skjerfet begynner å vokse ser jeg Gleder meg til å se det ferdig! Riktig god jul til "verdens beste Gretha" Stor klem

    SvarSlett