Sider

søndag 24. august 2014

"Endelig" høsten.

Positivt i den forstand at nå er man i gang med de vanlige aktiviteter som for eksempler å sy.
Det er vært en superflott sommer, og kan ikke huske sist jeg kunne gå i shorts hele sommerferien hjemme i Trondheim, men det kunne jeg i år. Ble ikke tid til så mye symaskinsøm da, men noe har jeg da gjort.
Har nå også kommet i gang sammen med UFO- damene. både med vårt vanlige torsdagstreff og prosjekt med Audrey som vi har holdt på med i over et år. Her er en liten titt på det vi gjorde lørdag.


Disse startet vi å sy, skal bli to store løpere.
Dobbel Weddingring med Balistoffer


Vi måtte også en tur ned til Bryggerhuset for å kjøpe mer stoff. Å så synd.........

Men så tilbake til noe av det jeg fikk gjort i sommer.

En jubilant har ønsket seg Teeddybjørn, så da var det bare å sy det da.


Har i alle fall startet. (Godt man har noe slikt liggende på lager)


Og slik ser hode ut før det er vrengt og pakket.
Skal snart være ferdig.


Så fikk jeg startet på et teppe til en mannlig jubilant.
Passer vel godt med damer i teppe da.
Dette skal også bli ferdig.


Så fikk jeg se denne på nettet (Disappearing Hourglass), og da måtte man jo teste den.
Disse videoene på nettet er morsomme og nyttige. 


Og det måtte jo bli et teppe. Dette er i lilla batikker.


Men det gode været var det fint å kunne sitte ute å brodere.
Dette er midtstykke til Winter Wondeland.
Alle snømennene ble ferdige, så etter ferien var det kun dette igjen.


Og det er borden mellom alle blokkene. Tar litt tid det også.


Og så ble det litt strikking. Hadde å strikke ferdig en vott og begge tomlene, og så feste tråder da.
Da var den bestillingen levert til lillebror.


Å så et teppe til Amandaprosjektet. Greit med litt strikking man ikke trenger å sitte å telle og følge med på hele tiden. Det er sånn forantvstrikk.

Og så måtte jeg bare ha med et bilde av dette huset jeg oppdaget på min korte stopp på Alvdal. Var nytt siden sist jeg reiste denne veien.


Det tilhører Reodor Felgen.

Da er vi igang, og nå skal det ikke gå så lenge mellom hver gang jeg legger ut noe på bloggen.
Det skal i alle fall bli en aktiv høst med kurs og samlinger.

God syhøst til alle.

3 kommentarer:

  1. Så fint lilla teppe Lykke til med bamsesømmen Fra Sølvi

    SvarSlett
  2. Heisan Takk for koselig møte i går. Du ligger på latsiden ser jeg!

    SvarSlett
  3. Hei!! Så utrolig produktiv du har vært!! Anne Kari :-)

    SvarSlett